RBD IS THE BEST
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RBD IS THE BEST

Ovo je forum o najboljoj(i nasoj omiljenoj) grupi na svetu RBD.Lepo se provedite i uzivajte......
 
PrijemTražiLatest imagesRegistruj sePristupi

 

 Dedicatorio de Maite en EDC!

Ići dole 
AutorPoruka
dulce milic@_admin
Admin
Admin
dulce milic@_admin


Broj poruka : 175
Godina : 30
Lokacija : U Ponchovom zagrljaju
Datum upisa : 16.02.2008

Dedicatorio de Maite en EDC! Empty
PočaljiNaslov: Dedicatorio de Maite en EDC!   Dedicatorio de Maite en EDC! EmptyUto Jul 22, 2008 12:33 pm

Gracias a ti por cada minuto entregado, por cada momento dedicado, por cada sonrisa autentica, por tu apoyo incodicional, por hacerme crecer cada dia, por llenarme de amor, por que cada palabra tuya me recuerda lo importante que es comunicarnos - y que mejor-, que poder hacerlo contigo; que muchas veces estando tan lejos me hacessentirte tan cerca. que sin conocerte te has convertido en gran parte de mi vida en todo lo que me das por que se que en todo este recorrido no he estado sola. tu y yo hemos hecho de este sueno una realidad. te amo con todo mi corazon, a ti que con cada aplauso revives mis ilusiones...
Nazad na vrh Ići dole
https://rbd-the-best.serbianforum.info
dulce milic@_admin
Admin
Admin
dulce milic@_admin


Broj poruka : 175
Godina : 30
Lokacija : U Ponchovom zagrljaju
Datum upisa : 16.02.2008

Dedicatorio de Maite en EDC! Empty
PočaljiNaslov: Re: Dedicatorio de Maite en EDC!   Dedicatorio de Maite en EDC! EmptyUto Jul 22, 2008 12:33 pm

evo ja sam prevela

Hvala ti za svaki minut koji si mi predao,za svaki momenat koji si mi posvetio,za svaki autentican osmeh,za svu bezuvetnu podrsku,zato sto si ucinio da svaki dan sazrevam,zato sto si me ispunio ljubavlju,zato sto me svaka tvoja rec podseca koliko je vazna nasa komunikacija-i jos bolje-sto mogu da radim sa tobom;i mnogo puta kad sam bila tako daleko cinis da te osecam tako blizu.nisam te ni upoznala a ti si se pretvorio u vazan deo mog zivota jer znam da sve ovo vreme nisam bila sama.ti i ja smo ovaj san pretvorili u stvarnost.volim te svim srcem,tebe koji svakim aplauzom ozivis moje snove.


to je Maite napisala fanovima
Nazad na vrh Ići dole
https://rbd-the-best.serbianforum.info
 
Dedicatorio de Maite en EDC!
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Maite u noveli Cuidado Con el Angel
» Zelis li da postavish pitanje za Maite????

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
RBD IS THE BEST :: RBD :: Maite-
Skoči na: